این جی او میں ایڈمن اور ایچ آر آفیسر کی نوکریاں
این جی او میں ایڈمن اور ایچ آر آفیسر کی نوکریاں
این جی او میں ایڈمن اور ایچ آر آفیسر کی نوکریوں کی مکمل تفصيل اپ اس ارٹیکل میں پڑھیں گیں۔
محکمہ | بیداری این جی او |
---|---|
پوسٹ کا نام | ایڈمن اور ایچ ار آفیسر |
ملازمت کی جگہ | آسلام آباد |
آخری تاریخ | 28 آگست 2023 |
تعارف:
خواتین اور لڑکیوں کو بااختیار بنانا کامن ویلتھ آف لرننگ کا ایک اقدام ہے جس میں پیشہ ورانہ اور زندگی کی مہارت کی تربیت فراہم کرکے پسماندہ دیہی برادریوں کی 3,000 خواتین اور لڑکیوں کو انسانی حقوق اور صحت، تعلیم اور معاشی ترقی پر توجہ دی گئی ہے۔
ایڈمن اور ایچ آر آفیسر ٹی او آرز:
🔹 دفتر کے احاطے کی دیکھ بھال اور دیکھ بھال کی نگرانی کرنا۔
🔹 ملازمین کے لیے محفوظ اور آرام دہ کام کے ماحول کو یقینی بنانا۔
🔹 دفتری سامان، آلات اور فرنیچر کا انتظام۔
🔹 ضروری سامان، آلات اور خدمات کے لیے خریداری کی سرگرمیوں کو مربوط کرنا۔
🔹 دکانداروں کے ساتھ تعلقات کو برقرار رکھنا اور معاہدوں پر بات چیت کرنا۔
🔹 تنظیمی پالیسیوں پر عمل کرتے ہوئے لاگت سے موثر خریداری کو یقینی بنانا۔
🔹 استقبالیہ کے علاقے کا انتظام کرنا، بشمول فون کالز، ملاقاتیوں اور میل کو سنبھالنا۔
🔹 گاہکوں اور مہمانوں کے لیے ایک خوش آئند اور پیشہ ورانہ پہلا رابطہ فراہم کرنا۔
🔹 ریکارڈز، فائلوں اور دستاویزات کو منظم طریقے سے برقرار رکھنا اور ترتیب دینا۔
🔹 حساس معلومات کی حفاظت اور رازداری کو یقینی بنانا۔
🔹اندرونی اور بیرونی تقریبات، میٹنگز اور ورکشاپس کی منصوبہ بندی اور ان کا اہتمام۔
🔹 لاجسٹکس، دعوت نامے، مقام کے سیٹ اپ، اور متعلقہ انتظامات کو مربوط کرنا۔
🔹 ملازمین کے لیے سفری انتظامات کو مربوط کرنا، بشمول پروازیں، رہائش، اور نقل و حمل۔
🔹 سفر سے متعلق اخراجات اور معاوضوں کا انتظام۔
🔹 صحت اور حفاظت کے ضوابط اور معیارات کی تعمیل کو یقینی بنانا۔
🔹 حفاظتی پروٹوکولز اور ہنگامی طریقہ کار کو تیار کرنا اور ان پر عمل درآمد کرنا۔
🔹 بھرتی کے اختتام سے آخر تک کے عمل کا انتظام کرنا، بشمول ملازمت کی پوسٹنگ، دوبارہ شروع کی اسکریننگ، انٹرویوز، اور ملازمت کی پیشکش۔
🔹 نئے ملازمین کے لیے واقفیت اور آن بورڈنگ کے عمل کا انعقاد۔
🔹ملازمین کے خدشات، شکایات اور تنازعات کو منصفانہ طریقے سے حل کرنا
🔹ملازمین کے مثبت تعلقات اور صحت مند کام کے ماحول کو فروغ دینا۔
🔹 کارکردگی کی تشخیص کے عمل کو تیار کرنا اور ان پر عمل درآمد کرنا۔
🔹 مینیجرز کو کارکردگی کی تشخیص، گول سیٹنگ، اور بہتری کے منصوبوں پر رہنمائی فراہم کرنا۔
🔹 تربیتی ضروریات کی نشاندہی کرنا اور تربیتی پروگراموں کو مربوط کرنا ملازمین کی مہارت کو بڑھانا.
🔹 تربیتی اقدامات کی تاثیر کی نگرانی اور جائزہ۔
🔹 معاوضے کے ڈھانچے کا انتظام، تنخواہ کے جائزے، اور فوائد کی انتظامیہ۔
🔹 HR پالیسیوں اور طریقہ کار کو تیار کرنا اور اپ ڈیٹ کرنا۔
🔹 کو فروغ دینے کے لیے ملازمین کی شمولیت کے اقدامات کی منصوبہ بندی اور ان پر عمل درآمد مثبت کام کی جگہ ثقافت.
🔹 ملازمین کو بہتر بنانے کے لیے سروے کرنا اور فیڈ بیک اکٹھا کرنااطمینان
🔹 مالی دستاویزات کی تیاری میں مدد کریں، جیسے رسیدیں،
واؤچرز، خریداری کے آرڈرز، اور اخراجات کی رپورٹس۔
🔹 اکاؤنٹنگ سسٹم میں مالی لین دین کو درست طریقے سے درج کریں اور مناسب دستاویزات کو برقرار رکھیں۔
🔹مالیاتی ریکارڈ کے لیے فائلنگ کے منظم نظام کو برقرار رکھنے میں مدد کریں، بازیافت اور رازداری میں آسانی کو یقینی بنائیں۔
🔹مالی معلومات اکٹھا کرنے اور ضرورت پڑنے پر مدد فراہم کرنے کے لیے دوسرے محکموں کے ساتھ تعاون کریں۔
🔹 سپروائزر کی طرف سے تفویض کردہ کوئی اور کام۔
،پڑھنے کیلۓ یہاں کلک کریں بیداری این جی او پاکستان میں فنانس آفیسر کی نوکریاں
مطلوبہ اہلیت:
🔹 انتظامیہ، پروجیکٹ مینجمنٹ، انسانی وسائل، مالیات یا متعلقہ شعبے میں یونیورسٹی کی ڈگری۔
اس پوسٹ کے لیے ضروری تجربہ:
🔹 کم از کم 10 سے 20 افراد کی ٹیم کو سپورٹ کرنے کا تجربہ۔
🔹 مینجمنٹ، ایڈمنسٹریشن، فنانس میں کم از کم 3 سال کا تجربہ،
انسانی وسائل یا اس سے ملتا جلتا کردار۔
🔹 بہترین باہمی، سفارت کاری اور قائل کرنے کی مہارت۔
🔹 آزادانہ طور پر کام کرنے کی مضبوط صلاحیت، بشمول ملٹی ٹاسک کرنے کی صلاحیت،
مسابقتی کاموں کو ترجیح دیں، اور مؤثر طریقے سے وقت کا نظم کریں۔
🔹 مسئلہ حل کرنے کے رویے کے ساتھ مضبوط تنظیمی مہارت۔
دورانیہ: پروجیکٹ کی مدت ستمبر 2023 سے جولائی 2024 تک ہے۔
پوسٹس کی تعداد: ایک پوسٹ
مقام: اسلام آباد
اس پوسٹ کے لیے درخواست کیسے جمع کی جائے؟
ڈیڈ لائن:
28 اگست 2023 سے پہلے cv.bedari@gmail.com پر اپنی CVs بھیجیں
Comments
Post a Comment